sdílej stránku
Návody
flash hry které můžete hrát zdarma v prohlížeči

Hrajte flash hry v prohlížeči zdarma

  • 2. květen 2016
  • jrk
  • téma: návody flash hry

Prohlížečové flash hry je jedna z nejrozšířenějších kategorií online her. Většinou jsou to jednodušší hry, jejich výhodou je velké množství her i témat a také snadná dostupnost pro hráče. Flash hry můžete hrát zdarma na těchto stránkách v internetovém prohlížeči, bez instalace, nebo registrace do hry. Tvůrci jednodušších flash her nepožadují od hráčů žádné přímé platby za hraní, placeni jsou z reklamy.

Flash hry na stránkách hry-hry.cz jsou rozdělené podle témat. Vyberte si akční hry, střílečky, hry závodní s auty i motocykly, logické hry, stolní, hry pro dívky i pro kluky. Témata flash online her najdete pomocí tagů dole na úvodní stránce, nebo na stránce jedné z hlavních kategorií online her, kde jsou všechny odkazy na flash hry, které najdete na tomto herním webu.

V každé tématické kategorii najdete několik her a postupně další flash hry přibývají. Chcete-li si přečíst celý popis hry a podívat se na velký obrázkový náhled jak hra vypadá, klikněte na textový odkaz popis hry. Pokud si budete chtít hru zahrát klikněte na zelené tlačítko hraj zdarma a začněte hned hrát.

Ovládání flash hry

Na stránce každé hry je popis, jak hru ovládat, online flash hry se nejčastěji ovládají myší, šipkama, mezerníkem a tlačítkama w a s d. Hry pro dva hráče se ovládají na klávesnici a každý hráč má svoje tlačítka. Ovládání hry je v některých flash hrách graficky znázorněno v okně hry na začátku během spuštění.

flash hry nastavení a ovládání

Hru spustíte kliknutím na tlačítko play uprostřed okna hry. Vyčkejte pár sekund než se hra načte a rozjede. Po načtení hry se přehraje krátký trailer a objeví se menu s nabídkou nastavení hry, kde je možné zvolit některou z možností nastavení, level hry, postavu a mapu, nebo vypnout doprovodnou hudbu, kliknutím na symbol reproduktoru. Zvuky a efekty ve hře zůstanou zapnuté i po vypnutí hudby.

Na začátku je dostupná většinou jen první úroveň, pokud flash hru spustíte opakovaně znovu, máte přístupné všechny levely, které jste odehráli a můžete pokračovat v hraní hry. Dosažené levely nebudou dál dostupné, pokud ve svém počítači vymažete historii prohlížeče.

Nastavení velikosti okna flash hry

Okno s hrou se po načtení stránky zobrazí v základním nativním rozlišení hry. Velikost okna flash hry je nastavitelná pomocí tlačítek pod oknem hry. Najeďte myší, nebo prstem dolů těsně nad spodní okraj okna a vysune se lišta s nastavením velikosti hry.

nastavení plochy flash hry

Posun stránky je funkční i na 100% velikosti flash hry klasicky pomocí posuvníku na pravé straně displeje, nebo monitoru. Po změně velikosti je potřeba kliknout myší na flash hru, aby nedocházelo k posunu stránky šipkama na klávesnici a mohli jste šipky používat k ovládání hry.

Nastavení fullscreen okna flash hry

Další možnost jak hrát flash hry na celé ploše ve fullscreen, je použít doplněk do prohlížeče, který hru zobrazí přes celé okno, nebo plochu.

fullscreen anything doplněk do chrome

Doplňky pro firefox, nebo chrome stahujte a instalujte v prohlížeči pro který je doplněk vytvořen.

Sdílení her

Stránku s hrou i články na blogu můžete také sdílet na sociální sítě, twitter, google+ a facebook a pozvat k hraní flash hry své přátele.

sdílejte herní stránky na facebook, twitter a google+

Sdílejte stránku blogu, s popisem flash hry, nebo stránku s hrou, pomocí tlačítek pro sdílení nahoře a dole na každé stránce. Do příspěvku se automaticky vloží adresa sdílené stránky.